تبلیغات

http://servermizban.ir/gifgitisms.gif

http://servermizban.ir/gifgitisms.gif 

http://servermizban.ir/gifgitisms.gif

http://servermizban.ir/gifgitisms.gif

http://servermizban.ir/gifgitisms.gif

http://servermizban.ir/gifgitisms.gif

.
چهارشنبه 29 شهريور 1396.
تاریخ شمسی :
الأربعاء 29 ذو الحجة 1438.
تاریخ قمری :
Sep 20 2017.
تاریخ میلادی :

آب و هوا

عضویت در تلگرام

اوقات شرعی

ثبت نام / ورود کاربران

تبلیغات

 

 

 

 

 

انتصاب یونس ارشادی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان گناباد

به گزارش مجله باران کویر، محمد علی نبی پور فرماندار گناباد روز شنبه در مراسم معرفی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد گفت :


راهداری از حوزه شهرسازی جدا شده است؛ ولی ساخت راه در این شهرستان با مجموعه قبلی می باشد. جاده ها مواصلاتی در این حوزه مشکلاتی داشته و دارد. در شهرستان سه جاده اصلی وجود دارد که برای مجموعه شهرستان بسیار حیاتی است؛ یکی مسیری که از مشهد به سمت جنوب می رود که حدود27 الی 28 کیلومتر آن دو بانده نبود و طی پیگیری هایی کار به سمت اجرایی رفته است و جاده گناباد به فردوس وجاده منطقه سرایان نیز در نگهداری بحث هایی وجود دارد؛ ولی جاده مورد اهمیت دیگر بین گناباد به خواف می باشد، که از قبل بوده است؛ و بر این تاکید است که به جاده بین شهری تبدیل شود.
هم اکنون در حوزه راه، نگهداری، آسفالت، تردد، مشکلات سوانحی از جمله مشکلات راهی وجود دارد. نکته دوم از قدیم در گناباد حمل و نقل بسیاری وجود داشته است، متاسفانه تاکنون زیر مجموعه تربت حیدریه است؛ با توجه  به فعالیت بیش از 1000 نفر در حوزه حمل و نقل گناباد لزوم ایجاد مرکزی برای انجام هماهنگی و رفع مشکلات این بخش ضروری به نظر می رسید.
وی افزایش تابلوهای راهنما در جاده های گناباد که منتهی به استان خراسان جنوبی است؛ را از جمله درخواستهای مردم ذکر کرد و موضوعات دیگر درمورد ساخت راهها به ویژه راههای روستایی که مشکلات خاص دارد؛ جاده بین کبوتر کوه با گناباد و جاده روستای زیرجان و کلاته نو و کلاته کلوخ و.. خاکی هستند؛هر چند آقای ضیایی همکاری را به صورت زمانبندی شده؛ داشته است و این جاده ها را تیغ می زد ولی خواستار مردم از مسئولان این است که توجه بیشتری به حوزه راه این شهرستان شود.
ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: هدف از الحاقیات زیادی که شکل گرفته است تغییرات زیادی در این حوزه صورت بگیرد؛ و از سال 1354 اتفاقات زیادی رخ داده است ولی این تغییرات وزارت راه را در حد  نیاز مردم باید خدمات ارائه می داد، شکل نگرفت. محدودیت منابع نسبت به حجم کار نشان می دهد، که متاسفانه هرچه این حوزه توسعه یافته است؛ با منابع آن متناسب نیست. با اجرای طرح آسفالت حفاظتی هزینه  روکش آسفالت از500000000 2  ریال ( دو میلیارد و پانصد میلیون ریال) به 300 تا 600 میلیون ریال کاهش یابد.
وی در ادامه از آمادگی کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی برای فصل زمستان خبر داد و گفت: میانگین ساخت، راههای اصلی 1.5 میلیارد است؛ ولی از نگهداری آن مغفول شده است؛ بخصوص در مناطق دور از مرکز استانها پر رنگ تر مشاهده می شود؛ واین وابسته به ضریب تردد است؛ که کویری و کوهستانی ضریب تردد آن پایین است.
وی افزود: منابع طبق ابلاغ 0.7 % است و برای گناباد 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای نگهداری 1450 حدود 1500 کیلومتر راه همسنگ ابلاغ شده است و که این مبلغ برای هزینه خط کشی هر ماه کفایت می کند.
موقعیت خراسان رضوی و رفت و آمد سالانه 25 میلیون زائر در این استان باید توجه بیشتری نسبت به ساخت و توسعه راههای این خطه صورت گیرد.
مهندس بنایی در ادامه افزود:برای حوزه راه گناباد و بجستان از مهندس خجسته 6000تن آسفالت گرفته شده است. 1500 تن نیز از آقای امینی  برای حوزه شهرداری ها دستور آن گرفته شد؛ چون عملاً کمربندی در شهر وجود ندارد و ماشین ها از داخل شهر تردد می کنند. وی خواستار شد که از حوزه استانی برای دریافت قیر و راهها پیگیری برای راه کبوتر کوه، زیر جان ، قاسم آباد، کامه ... نمایند.  
در این مراسم یونس ارشادی به عنوان سرپرست راهداری وجاده ای، حمل و نقل گناباد معرفی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

0 محدودیت حروف
متن شما باید بیشتر از 10 حرف باشد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد